Välkommen ska du vara.

Vill skriva om det jag just för stunden har behov av att skriva. Oftast är det lättast att skriva de dagarn när livet har tagit sig en gråare nyans, det är då själen måste ventileras genom det skrivna ordet. Kanske kan ses som en bitterfitta, kanske är det just vad jag är. Det är ingen titel jag vill ha, ettiketter är det andra som sätter.
Oavsett vad som visat dig vägen till min skrivarplats i cybervärlden så är du nu här. Tror du som mig att inget händer av en anledning så får du själv lista ut vad som gjorde att du kom hit. Jag vet varför jag är här och kanske vill du slå följe med mig på min väg i vardagen mot mina mål och min ambition att göra världen lite bättre.

söndag 16 oktober 2011

Många nya finesser sen jag var här sist.

Bloggen har gjort lite nya finesser och justeringar till förmån för oss skribenter. Försöker fatta alla orden och förstå mig på det hela, det är inte lätt. Men nu kan jag lägga in en bild och dagens test går då till Aces High.

6 kommentarer:

Kvick sa...

Kul, får bokmärka denna sida!!

Unknown sa...

Hoppas jag får behålla dig som läsare :-) Välkommen skall du vara. :-D

Tigrinnan sa...

Som jag väntat! Välkommen tillbaka! :)

Å nu listar du genast ut hur du får kommentarerna i en pop-up-ruta! Så man slipper klicka tillbaka. Ja...jag är lat... :)

Unknown sa...

Popupp fönster.....?!?! Kära Tiger kan du hjälpa mig? Popcorn kan jag allt om, men inte popupfönster, det känner jag att jag är usel på :-/

Tigrinnan sa...

Börja på Instrumentpanelen, tryck sen på Inställningar, sen på Kommentarer, sen markerar du Pop-up där det står Kommentarsformulärets placeringar.
Lycka till Fina Smina! :)

Unknown sa...

tack snälla Tiger. Nu är det fixat :-)